FAQ's - Veelgestelde vragen

Een bestelling plaats je eenvoudig en snel bij Decomusy door de volgende stappen te volgen:

  • Plaats je artikel(en) in he winkelmandje.
  • Ben je klaar met winkelen? Controleer dan je bestelling in het winkelwagentje.
  • Vervolgens ga je naar ‘doorgaan met afrekenen’.
  • Controleer je persoonlijk gegevens en wijzig indien nodig je afleveradres.
  • Kloppen je gegevens? Klik dan op ‘betalen’.
  • Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

Je bestelling is correct wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen.

Heb je niets ontvangen, kijk dan eerst in map 'Ongewenste Post', soms durft die daar te belanden. Toch niet teruggevonden, neem dan contact op met ons.

Decomusy verstuurt jouw pakketje doorgaans binnen 1-3 werkdagen. 

Let op! Indien er een artikel een langere levertijd heeft dan de andere artikels in uw bestelling, kan het zijn dat ze samen opgestuurd zullen worden en hierdoor een langere levertijd hebben. 

Sommige van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden vanuit onze leveranciers. Alle product specifieke levertijden kan u telkens terugvinden bij de productbeschrijving.

U kan uw bestelling gemakkelijk volgen met de gekregen Track&Trace-nummer. 

Zodra jouw pakketje heeft verzonden krijg je hier een bevestiging van. De track & trace van je bestelling wordt zichtbaar, zodra deze is ingescand bij het verzendbedrijf. Het kan dus soms even duren voordat de verzendgegevens beschikbaar zijn.

Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Je kunt je e-mail achterlaten bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is. 
Enkel de items in Pre-Order kunnen op voorhand besteld worden. Deze vervullen wij vanaf deze beschikbaar is.

Voeg de artikelen die je graag wilt bestelling toe aan je winkelwagentje en klik vervolgens rechtsboven in je scherm op ‘winkelwagen’. Op deze pagina kun je het afrekenproces starten waar je bij de betaling de kortingscode in kan voeren.

Let op! Kortingscodes kunnen niet met elkaar worden gecombineerd, daarnaast zijn sommige merken uitgesloten van korting. Actievoorwaarden kunt u hier lezen.

Alle informatie ivm een tweelingkorting vind u HIER terug.

Decomusy biedt je de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:

  • iDeal
  • Bancontact
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Decomusy cadeaukaart

Indien de leverdatum van het artikel gekend is, zal dit altijd vermeld staan bij de productbeschrijving van het desbetreffend artikel.
Indien er geen exacte leverdatum gekend is, zorgen wij ervoor dat uw bestelling z.s.m. wordt verzonden eens het artikel beschikbaar is.

Contacteer z.s.m. onze klantendienst. Door geautomatiseerde processen is het niet altijd mogelijk om de bestelling aan te passen. Check dus altijd goed of je de juiste artikelen hebt besteld. 

Eventuele kortingscodes kunnen achteraf ook niet meer verrekend worden.

Helaas hebben wij geen fysieke winkel om artikelen te bekijken. 

Jouw Decomusy cadeaubon is zes maanden geldig.

Wanneer je bijbetaald hebt, zal het retourbedrag eerst hiermee verrekend worden. Daarna zal het terugbetaald worden in de vorm van een cadeaubon. Deze ontvang je per mail. Het bedrag van je nieuwe cadeaubon kan nooit hoger zijn, dan de waarde van je originele cadeaubon.

Op dit moment leveren wij standaard binnen:

  • België: € 4,95 | gratis vanaf € 50
  • Nederland: € 4,95 | gratis vanaf € 50
  • Duitsland: € 6,95 | gratis vanaf € 70
  • Luxemburg: € 7,95 levering aan huis | gratis vanaf €70
  • Frankrijk:  8,95 levering aan huis | gratis vanaf €100
  • Andere EU-landen: €13,95. Minimaal orderbedrag €15.

Alle informatie over het verzenden vind je HIER .

Wij willen de leukste artikelen voor een mooie prijs aan jou verkopen. Om dit mogelijk te blijven maken, hanteren wij een minimaal orderbedrag van 10 euro (dit bedrag is na verrekening van een eventuele korting). Onze logistieke en afhandelingskosten voor bestellingen willen we op deze manier zo min mogelijk laten doorrekenen in de verkoopprijzen van onze producten.

Ja, dit kan! Let er dan op dat je bij het afleveradres het adres invoert waar het pakketje naar verzonden mag worden.

Natuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Let wel op dat je aan de voorwaarden voldoet om een product te retourneren.

Op de pagina retourbeleid vind je alle informatie over het retourneren van een artikel.

Neem in dat geval contact op met ons via info@decomusy.be .

Voeg foto’s toe van de je bestelling en vermeld altijd je ordernummer.

Het kan altijd gebeuren dat de maat, kleur of iets anders niet helemaal naar wens is. Het is dan altijd mogelijk om een artikel te ruilen. Dit kan gemakkelijk via ons Retourportaal

Foutje! Neem in dat geval contact op met ons via info@decomusy.be . Voeg foto’s toe van je bestelling en vermeld altijd je ordernummer.


Houd er rekening mee dat sommige van onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers komen en hierdoor in verschillende pakketjes geleverd kunnen worden.

Dat is vervelend! Maak foto’s van de verpakking, de inhoud van je bestelling en het verzendlabel. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice via info@decomusy.be. Vermeld altijd je ordernummer, zodat we je gemakkelijk en snel kunnen helpen.

Staat je vraag er niet tussen? Contacteer ons hieronder.